Wnbstar Games
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Haetaan kaksi uutta valvojaa!

+6
Nordwind1
Combo
Karri123
Odwer
KukavittuottiCollectorin
Serri
10 posters

Siirry alas

Haetaan kaksi uutta valvojaa! Empty Haetaan kaksi uutta valvojaa!

Viesti kirjoittaja Serri 06.09.14 6:50

Haetaan kaksi uutta valvojaa! EF5Mur

Oletko kyllästynyt läpensä surkeisiin valvojiin? Eikö roolipelissä järjestetä riittävästi tapahtumia? Janoatko valtaa ja auktoriteettia? Vai kenties koet seksuaalista vetovoimaa Stukaa kohtaan? Well it's your lucky day, boys and girls! Roolipeliin otetaan nyt kaksi uutta valvojaa, ja vaikka lähes kaikille on selvää mitä valvoja tekee niin otetaan vielä kertauksena:

Tehtävät
- Käyttää ylintä päätösvaltaa ja ratkaisee ongelmatilanteet.
- Valvoo, että roolipeli toimii asianmukaisesti ja pyrkii kehittämään sitä. Ottaa myös kehitysideat vastaan, ja vie tai on viemättä niitä eteenpäin.
- Järjestää roolipeliin tapahtumaa. Mikään hyperaktiivinen Jamba-apina ei tarvitse olla, mutta passiivisia pelureita ei oteta.
- Opastaa roolipelaajia toimimaan paremmin. Ei siis pelkästään bannaile, vaan antaa ensin neuvoja uusille/nuorille ropettajille.
- Rakentaa ja liittää huoneita.

Kriteerit
- Osaa ottaa vastuuta. Tekee itsenäisiä päätöksiä, eikä ole jatkuvasti kysymässä Serriltä apua.
- Avoin mieli. Ei ropeta vain pienen ydinporukan kanssa, vaan pyrkii ottamaan kaikki mukaan.
- Yhteistyökyvyt. Pystyy esimerkiksi järjestämään tapahtumia muiden pelaajien kanssa.
- Aikaisempi näyttö roolipelissä (Aktiivisuus, eventtien järjestäminen, huoneiden rakentaminen)


Eli lyhyesti sanottuna: Uusien valvojien tehtävä on vähentää nykyisten ylläpitäjien ja valvojien työtaakkaa! Serri valitsee uudet valvojat mahdollisimman pian.

Kaikki hakemukset vastauksena tähän topiciin. Käyttäkää alla olevaa lomaketta.

Koodi:

[b]Snow-nick (ja muut entiset):[/b]
[b]Roolipelitausta:[/b]
[b]Mitä hyötyä minusta olisi valvojana:[/b]
[b]Vapaamuotoinen teksti:[/b]


Viimeinen muokkaaja, Serri pvm 22.09.14 9:26, muokattu 1 kertaa
Serri
Serri
Ylläpitäjä

Retro-nick(it) : Serri
Mies Viestien lukumäärä : 159
Liittynyt : 27.05.2013
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Haetaan kaksi uutta valvojaa! Empty Vs: Haetaan kaksi uutta valvojaa!

Viesti kirjoittaja KukavittuottiCollectorin 06.09.14 6:59

Snow - nick: Collector
Pro - nick: Collection.

Roolipelaustaustaa: Olen roolipelannu täs jo jotain.. 3 vuotta? En oo itekkää varma. Mutta sori ku en nyt käytä kirjakieltä, ei kovinkaa huvita juurikaa. Oon ollut mukana parissa roolipelissä, itekkin tehnyt pari, parin päivän ajan suosittui tosin. Rakastan roolipelaamista todella paljon, koska se on välillä hauskaa, jännittävää ja välillä vituttavaa.

Rakentaisin jotain jos käsketään rakentamaan, esim. asuntoja ja kaupunginosia, paitsi en mahdollisesti rakenna mitään mitä en osaa rakentaa.

Aktiivinen pelaaja oon, melkein joka päivä snowissa. Joten tuun mahdollisesti olemaan aina ku täytyy nii Modern Worldissa.

KukavittuottiCollectorin

Viestien lukumäärä : 10
Liittynyt : 17.07.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Haetaan kaksi uutta valvojaa! Empty Vs: Haetaan kaksi uutta valvojaa!

Viesti kirjoittaja Odwer 06.09.14 7:40

Snow - nick: Destroid
Pro - nicks: Odwer, Banksy

Roolipelitausta: En muista tarkkaa määrää roolipelauksesta koska en laske päiviä mutta sanotaan että noin 5-6 vuotta olisi lähimpänä. En aijo kirjoittaa yhtä pitkää romaania kuin tankki-tony joten kelvatkoon tää.

Voin rakennella karrin, muun ylläpidon ja itseni kanssa (Very Happy) huoneita MW:seen parhaani mukaan. Voin myös opastaa nuorempia roolipelaajia.
Odwer
Odwer

Retro-nick(it) : Odwer
Mies Viestien lukumäärä : 8
Liittynyt : 15.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Haetaan kaksi uutta valvojaa! Empty Vs: Haetaan kaksi uutta valvojaa!

Viesti kirjoittaja Karri123 06.09.14 7:41

Snow - nick : Karri
Pro - nick : Karri_123

Roolipelitausta : Olen ropettanut jo vuodesta 2008 alottelin enelyassa ja wovissa eli en kovin pitkää ole ropettanut . En aijo myöskään kirjoittaa yhtä pitkää romaania kuin tankki-tony joten tässä oli roolipelitausta.

Rakennan Destroidin kanssa huoneita jos hän pääsee sama koskee myös minua olen valmis myös rakentamaan yksin näitä helvetin huoneita..

Olen silloin tällöin paikalla snow-hotellissa ja pystyn myöskin vähentämään tämän hetkisten valvojien/ylläpitäjien taakkaa.
Karri123
Karri123

Mies Viestien lukumäärä : 4
Liittynyt : 15.02.2014
Paikkakunta : Kontula

Takaisin alkuun Siirry alas

Haetaan kaksi uutta valvojaa! Empty Vs: Haetaan kaksi uutta valvojaa!

Viesti kirjoittaja Combo 06.09.14 8:51

Snow-nick (ja muut entiset): Carlin (Para(noizilla))
Roolipelitausta: Oon pelannu jostain vuodesta 2006 tai 2007 asti mitä erinäisimmissä roolipeleissä - niin ensimmäisissä Modern Worldeissa, MILSIM-roolipelissä, Énelyassa ku kaupunkiroolipeleissäkin vielä siihen aikaan kun oli suosittua tehdä muistilapuilla aulaan pitkät listat julkkiksista joita sai pelata. You name it, I've been there.
Mitä hyötyä minusta olisi valvojana:
- mielikuvitusta löytyy eli osaan kehitellä kaikennäkösiä eventtejä ja ihmisille rooleja niissä
- pystyn luomaan omia sivujuonia roolipelissä käynnissä olevien kuvioiden rinnalle
- oon tässä aika ahkerasti viikon aikana rakennellu erinäisiä huoneita eli niistäkään ei oo pulaa
- osaan auttaa ja neuvoa uusia pelaajia
- kykenen toimimaan myös muiden järjestämissä eventeissä
- meikäläinen ei suolla 200cm/120kg-hahmoja ja kykenee muutenkin vaadittavaan realistisuuteen
Vapaamuotoinen teksti:
Mitäs sitä enempää paskaa jauhamaan. Tietäjät tietää mut ja herrat isot herrat osaa varmaan päättää oonko sopiva valvojaks. Ei mul muuta.

Combo
Valvoja

Retro-nick(it) : Combo
Viestien lukumäärä : 51
Liittynyt : 29.05.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Haetaan kaksi uutta valvojaa! Empty Valvojahakemus - Nordwind

Viesti kirjoittaja Nordwind1 07.09.14 0:02

Snow-nick (ja muut entiset):
Snow-nick: Nordwind
Pro-nick: Nordwind
Roolipelitausta: Olen pelannut vuodesta 2009 (vai olikohan 2010) asti kaikenlaisissa ja -näköisissä roolipeleissä, suurimmaksi osaksi kuitenkin kaupunkiroolipeleissä ja sotaroolipeleissä. Fantasiaroolipeleistä ei kokemusta ole, mutta tuskin se haittaa (paitsi Nerheim Low Fantasy RPG). Pelaan myös tälläkin hetkellä Multi Theft Auto San Andreaksessa mtarp.co:n roolipelissä, (foorumit osoitteessa mtarp.co), joka on siis englannin kielinen roolipeli, joten siellä roolipelaavalla henkilöllä on oltava kielitaitoa. Olen siellä erään lehden päätoimittaja (San Andreas Network) nimellä Richard Oakley.
Mitä hyötyä minusta olisi valvojana: Kykenen neuvomaan ja opastamaan uusia pelaajia, enkä jää varjoon. Osaan ilmaista mielipiteeni asioista. Osaan rakentaa joitakin huoneita, enimmäkseen sisätiloja. Ulkotilojen rakentamisessa voisin olla parempikin, myönnetään. Olen aktiivinen (tosin joskus saatan olla epäaktiivinen syystä tai toisesta) ja kykenen keksimään erilaisia tapahtumia roolipeliin, ettei pelaajilla kävisi aika tylsäksi.
Vapaamuotoinen teksti: Jos koette, että olen oikea henkilö tähän hommaan, niin olen käytettävissänne. Mitäpä tässä muuta rupattelemaan. I've nothing else to say. Prochnost.
Nordwind1
Nordwind1

Mies Viestien lukumäärä : 6
Liittynyt : 16.07.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Haetaan kaksi uutta valvojaa! Empty Vs: Haetaan kaksi uutta valvojaa!

Viesti kirjoittaja RadioaKtive 09.09.14 10:34

Jos saan nyt aikaseks ruveta aktiivisemmaks Snowissa sekä forkkien puolella niin voin tulla jonkinlaiseks auttavaks kädeks. Sisustelu onnistuu ja tapahtumia on ihan kiva näprätä pienellä skaalalla. (kuka helvetti tuntee seksuaalista vetovoimaa Stukaa kohtaan?)
RadioaKtive
RadioaKtive
Valvoja

Retro-nick(it) : RadioaKtive
Nainen Viestien lukumäärä : 1
Liittynyt : 11.02.2014
Ikä : 108
Paikkakunta : Sateenkaaren tuolla puolen.

http://somniumrpg.webs.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Haetaan kaksi uutta valvojaa! Empty Vs: Haetaan kaksi uutta valvojaa!

Viesti kirjoittaja Carcass 09.09.14 11:00

'


Viimeinen muokkaaja, Carcass pvm 23.01.15 14:12, muokattu 1 kertaa

Carcass

Viestien lukumäärä : 1
Liittynyt : 09.09.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Haetaan kaksi uutta valvojaa! Empty Vs: Haetaan kaksi uutta valvojaa!

Viesti kirjoittaja Falzone 09.09.14 11:03

xd cat
Falzone
Falzone
Valvoja

Retro-nick(it) : Falzone, Tabu, Laiskamato
Nainen Viestien lukumäärä : 61
Liittynyt : 14.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Haetaan kaksi uutta valvojaa! Empty Haluaisin valvojaksi

Viesti kirjoittaja 2Pac 16.09.14 11:21

Minä haluaisin valvojaksi, koska olen roolipelannut aika paljon kaupunkiroolipeleissä.
Voin olla aktiivinen, rakennan myös huoneita ja aion liittää niitä, vaikken pääsisikään valvojaksi/modeksi Modern
Worldiin. Olen roolipelannut esimerkiksi Bostonissa, Los Angelesissa, MW, New Yorkissa, ja aika monessa muussa kaupunkiroolipelissä. Minä voisin antaa esimerkiksi varoituksia, porttikieltoja, voisin opettaa joitain pelaamaan kunnolla Modern Worldissa.

2Pac

Retro-nick(it) : Robo,2Pac
Mies Viestien lukumäärä : 1
Liittynyt : 16.09.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Haetaan kaksi uutta valvojaa! Empty Vs: Haetaan kaksi uutta valvojaa!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa